VEDEME BEZCHYBNÉ ÚČETNICTVÍ MENŠÍM FIRMÁM A ŽIVNOSTÍKŮM. Už 20 let

Spravujeme účetnictví 30 živnostníků a menších až středních firem.

Zdá se vám to málo? Nám ne. Upřednostňujeme kvalitu před kvantitou. Díky menší klientské základně vám věnujeme maximum času a individuální péče. Mnoho živnostníků i firem provázíme na jejich cestě podnikáním od samých začátků, často již více než deset let. Přebíráme také účetnictví firmy, která již na trhu nějaký čas funguje, ale ve správě financí má rezervy.

Působíme hlavně v Pardubicích a Svitavách, ale klienty máme i v Liberci, Brně či Bratislavě.  Díky elektronickému účetnictví to skvěle funguje.

Účetnictví a daňová evidence je základem účetního fullservisu

“Za dvacet let naší působnosti neplatili klienti kvůli našemu pochybení žádnou pokutu finančnímu úřadu ani nedoplatky v sociálním a zdravotním pojištění. A také toho moc nenachodili na úřady. Tam za ně chodíme my.”

A co pro vás konrétně zajístíme?

  • vedeme evidenci k DPH a zpracování přiznání k této dani
  • provádíme roční účetní závěrky a zpracováváme daňová přiznání
  • po dohodě zveřejňujeme předepsané dokumenty ve Sbírce listin rejstříkového soudu
  • zastoupíme vás při jednáních s orgány státní správy jako např. Živnostenský úřad, Finanční úřad, ČSSZ, zdravotní pojišťovny a Úřad práce
  • vedeme skladové evidence
  • spravujeme evidenci majetku
  • průběžně vás informujeme o vašem firemním hospodaření a společně plánujeme jeho další vývoj.

Mzdy a personalistika aneb netrapte se s papíry

Většina firem, o které se staráme, má do deseti zaměstnanců. Zabezpečujeme jejich kompletní personalistiku a mzdové účetnictví za rozumné peníze, mnohdy již více než deset let. Pracujeme ale i pro firmy s 50 zaměstanci.

Poskytujeme služby od přijímacího řízení nového pracovníka přes běžnou personální a mzdovou agendu až po pracovněprávní servis:

  • uzavírání a rozvazování pracovních smluv se zaměstnanci
  • registrace zaměstnavatele a pracovníků na příslušné OSSZ (PSSZ) a ZP
  • vedení osobního spisu zaměstnance
  • zpracování mezd
  • vyhotovení přehledů pro ČSSZ a zdravotní pojišťovny
  • zástup klientů při jednáních s úřady (ČSSZ a zdravotní pojišťovny) na základě udělené plné moci
  • jednání a korespondence s Úřadem práce v případě zaměstnávání cizinců
  • právní ošetření hmotné odpovědnosti
  • každoroční zúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti a funkčních požitků a daně vybírané zvláštní sazbou
  • vypracování evidenčních listů důchodového zabezpečení a další činnosti podle potřeb a přání klienta

Ekonomické a daňové poradenství

Chcete lépe rozumět svému hospodaření? Vysvětlíme, poradíme!

Na pravidelných schůzkách průběžně konzultujeme výsledky hospodaření firmy a poskytujeme rady a doporučení pro další podnikání. Díky tomu se rozhodujete ekonomicky a zodpovědně.

Jaké rady vám dáme?

  • vypracování cenových kalkulací
  • vytvoření finančních plánů rozvoje firmy
  • zpracování statistických výkazů pro ČSÚ a ministerstva ČR
  • doporučení pro optimalizaci daní

Zakládání firem i právní poradenství. To pro vás jiný účetní neudělá

Naší velkou výhodou je právnická průprava, díky které máme přehled jak v účetní, tak i v legislativní oblasti podnikání. Chystáte se založit firmu nebo naopak podnikání správně ukončit a děsí vás ta spousta formalit okolo? Spojte se s námi dříve, než začnete jednat s úřady. Pomůžeme vám vykročit správnou nohou.

  • vypracujeme podklady k založení společnosti pro notáře, živnostenský úřad a obchodní rejstřík
  • zajistíme vaši registraci u FÚ, ČSSZ a ZP
  • zařídíme pro vás otevření podnikatelského účtu v bance
  • povedeme vaše účetnictví či daňovou evidenci
  • podáme za vás daňová přiznání a přehledy pro ČSSZ a ZP
  • zoptimalizujeme vaše daně
  • ... prostě vám pomůžeme začít s pevnými základy
  • a nebo podnikání správně ukončit (provést likvidaci firmy)

Zpracujeme za vás veškerá daňová přiznání a výkazy

Vypracujeme, podáme pro vás všechny typy daňových přiznání. Samozřejmě elektronicky.

A jakých papírů vás ušetříme?

  • daň z příjmů fyzických osob, včetně přehledů pro ČSSZ a ZP
  • daň z příjmů právnických osob, včetně příloh
  • daň z přidané hodnoty, včetně souhrnného hlášení, evidence k režimu přenesení daňové povinnosti a INTRASTATU
  • daň silniční
  • daň darovací
  • daň z nemovitostí
  • roční vyúčtování daně z příjmů ze závislé činnosti
  • vyúčtování daně vybírané srážkou podle zvláštní sazby daně z příjmů fyzických osob
  • ... a všechno ostatní, co po vás stát bude chtít

Ještě vám to nestačí?

Nám ano. Věříme ve specializaci a perfektní znalosti. A sami víte, kolik změn v účetnictví a právu kolem podnikání je. Všechny je sledujeme. A pro jistotu si mnoho let platíme pojištění pro případ, že bychom pochybili. A zatím na tom vydělává jen pojišťovna. Nevadí, i to zapadá do našeho životního motta:  „Vydělej a nech vydělat.

Domluvte si
schůzku

Našich služeb již využili:

"Se službami společnosti EPOS Třebová jsem naprosto spokojená. Dostává se mi kompletního informační servisu a profesionálního přístupu a to je pro mě to nejdůležitější. Služby společnosti mohu jen doporučit."

Petra Dusová, DiS. | Jednatelka Efektivní cesta s.r.o.